ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

خطر ورود انواع جدید کرونا از طریق مرزها | روزانه ۶ هزار مسافر نوروزی غربالگری می‌شوند

  • کد خبر: ۶۲۰۸۹
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
خطر ورود انواع جدید کرونا از طریق مرزها | روزانه ۶ هزار مسافر نوروزی غربالگری می‌شوند
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به امکان ورود انواع جدید و جهش ‌یافته ویروس کرونا از مرزها، گفت: روزانه بیش از ۶ هزار مسافر نوروزی در مرزهای رسمی کشور غربالگری می‌شوند و تا امروز تست ۳۰ نفر مثبت بوده است.
به گزارش شهرآرانیوز، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر ظهر امروز در بازدید از پایگاه امداد و نجات یادمان سردار شهید محمد اینانلو در ملارد در خصوص مشارکت جمعیت هلال احمر برای کنترل بهداشتی مسافران در مبادی مرزی رسمی فعال کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت بهداشت با هماهنگی جمعیت هلال احمر و وزارت راه و شهرسازی دستورالعمل چگونگی استفاده از ظرفیت این جمعیت برای استقرار در مبادی مرز‌های زمینی، ریلی، هوایی و دریایی و کنترل مسافران را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح گفت: با توجه به ورود روزانه حدود ۶۵۰۰ مسافر از مبادی مرزی رسمی و خطر ورود انواع جدید و جهش یافته بیماری کرونا از سوی مسافران مبتلا، کمبود امکانات و به ویژه منابع انسانی وزارت بهداشت برای مدیریت این بخش، توانمندی جمعیت هلال احمر و ظرفیت‏‌های داوطلبانه موجود در این سازمان برای مشارکت و بسیج ملی برای ریشه‏‌کن کردن بیماری در کشور بسیار مؤثر است.

رئیس جمعیت هلال احمر با تأکید بر لزوم عدم انجام سفر و ماندن در خانه به منظور کنترل شیوع ویروس بیان کرد: تا امروز بیش از ۲۰ هزار نفر از مسافران نوروزی در مبادی ورودی کشور غربالگری شده‌اند که تعداد ۵ هزار مورد تست رپید و تعداد ۳۳۵۰ مورد تست PCR انجام شده که از این افراد، تست ۳۰ نفر مثبت بوده و در قرنطیه به سر می‌برند.

همتی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۷ مرز وجود دارد که از این تعداد ۹۵ مرز فعال و ۳۲ مرز رسمی، مسافرپذیر بوده که این مرز‌ها در ۱۶ استان کشور واقع هستند.
 
 
منبع:فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->